sexta-feira, 9 de março de 2012

E se voce me "pegasse"?


E se voce me "pegasse"?

And what if you “caught me”?
It runs the world the success of a song, but it is necessary to consider some thing about this.
I´m disposed to allow you “catch” me, but before we need to talk about some things.
I know exactly what I would do “if you catch me”.
I want to know what you would do if you “caught me”?
It is necessary to have an exchange, a retribution, good for both, equal in the donation level.
Do you know what is to “catch”?
Is “to catch” what a chimpanzee does? On a tree upside down?
Is it what makes the ten minutes in the best days?
“To catch”, for me, is to give yourself beyond imagination.
It is to place the other as more important than me.
It is to love the other more than myself.
It is to give tenderness and attention with no measures.
It is to stay alert to your needs.
It is to always stimulate the other and every time to a higher level.
It is to provide the constant growth and evolution of the other, in all areas.
It is to love without limits, taboos or prejudice.
It is to have a good mood every time.
It is to live like the poet.
It is to be receptive to new ideas, approaches, songs, books…
It is to give more than to receive.
It is to listen how much the other has issues.
It is to advice without demanding.
It is to allow the other´s joy be more important than yours.
It is to look in the eye.
It is to always smile to the other.
It is to never get tired of the other´s presence.
It is to talk and be satisfied by your own talk.
It is to serve as a ladder to the other´s growth.
It is to cry together.
It is to laugh together.
It is to talk without end.
It is to know that love is the most important thing of life.
It is to be the “channel” of the Father´s love to the other.
If you “catch” this way, we can talk.


Nenhum comentário:

Postar um comentário


Videos editados I


Ninguém está autorizado a editar meus vídeos e fazer montagens, cortes, adições ou qualquer outra manipulação com as imagens das palestras.

Somente com autorização por escrito alguém pode usar minhas imagens.

Isso já foi dito na palestra passada e já postei sobre isso.

Quem está fazendo isso está prejudicando o trabalho.

Existe uma estratégia de divulgação feita por mim e que está sendo seguida à risca.

Todos os vídeos editados por outras pessoas devem ser tirados de qualquer mídia em que estiverem.

Postagens populares

Marcadores